میدونی من کی هستم

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 سلام

من واقعا نمی دونستم که ناراحت میشی این ایمیل منه هر چی می خای میتونی بهم بگی

amiralavi428@yahoo.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــSAHARـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زیادی خودت رو تحویل میگیری

هههههه  کسی برای تو ناراحت نشده

گفتم که برام مهم نیست کی هستی

 

 هــــی فلانـــــــــــــــــــــــــــــی…


عاشقـــــــانه های مــــرا بـــه خـــــودت نگیـــــر،


مخـــــاطبِ مــــن، معشـــــوقـــه ایــست کـــه وجـــودش را به دنیـــــایی نمیـــــدهــــم… 



نظرات شما عزیزان:

محمدشادمهر
ساعت18:56---6 تير 1392
سلام....دوتا عکس خیلی باحال تو وبتون هست که خوشم اومد....یکیش اون خز بود که آبروی پسرارو برده با اون عکی انداختنش یکی هم گل ایران به کره....

سهند
ساعت17:18---27 خرداد 1392
هههههههه شتر در خوا بیند پنبه دانه ای یارو فکر کرده ابجی سحر واسه اون ناراحته نیدونه که چی شده

....
ساعت13:40---26 خرداد 1392
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس































http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 26 / 3 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |